Jump to content

Welcome to Geeks to Go - Register now for FREE

Geeks To Go is a helpful hub, where thousands of volunteer geeks quickly serve friendly answers and support. Check out the forums and get free advice from the experts. Register now to gain access to all of our features, it's FREE and only takes one minute. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more.

Create Account How it Works
Photo

Yahoo messenger


  • Please log in to reply

#1
LATIN

LATIN

    Member

  • Member
  • PipPipPip
  • 139 posts
Ok Heres the problem i reformated and everything like that and i installed yahoo mess only problem is that that emotions that are animated dont move at all not in pm's or chat cant some one help me out here plz
  • 0

Advertisements


#2
Spike

Spike

    nOoB

  • Member
  • PipPipPipPip
  • 1,351 posts
Hey there LATIN, ok uninstall yahoo messanger and then go here:

http://www.softpedia...Messenger.shtml

Download the latest yahoo messenger, and install it. The problem should not persist. Let me know what happends.

Cool :tazz:
  • 0

#3
LATIN

LATIN

    Member

  • Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 139 posts
i uninstalled it and reinstalled it with the one from the link and there still doing the same
  • 0

#4
LATIN

LATIN

    Member

  • Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 139 posts
can someone help me plz dontknow why these emotions arent working
  • 0

#5
BARROS

BARROS

    Member

  • Member
  • PipPipPip
  • 511 posts
Hello,

Sign in on Yahoo! Messenger and click File > Preferences . On the left hand side click Messages.

Under "Miscellaneous" check (Make sure the box is ticked) "Enable Emoticons". Then Click Apply Then OK

Let me know if this solved your problem

-BARROS
  • 0

#6
LATIN

LATIN

    Member

  • Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 139 posts
nope still no movement on the emotions good try though thanks BARROS
  • 0

#7
LATIN

LATIN

    Member

  • Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 139 posts
anyone else have any segestions?? plz
  • 0

#8
Angst

Angst

    Member

  • Member
  • PipPip
  • 71 posts
You mean, the emoticons aren't animated, or you just can't see them? if they aren't animated, amybe they are supposed to be that way?
  • 0

#9
LATIN

LATIN

    Member

  • Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 139 posts
most of the yahoo messengers and chat emotions are animated
  • 0

#10
LATIN

LATIN

    Member

  • Topic Starter
  • Member
  • PipPipPip
  • 139 posts
i fixed the problem a few secounds ago for future refrences for anyone else that may get this problem lmao go to tools then click on the "advance options tab"
scroll down to multimedia and see if you have play animations in web pages

cheers to all that tried to help and its much apreciated for the help THANK YOU ALL
  • 0






Similar Topics

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

As Featured On:

Microsoft Yahoo BBC MSN PC Magazine Washington Post HP